Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mirjam Lange - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mirjam Lange - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

17 Januari 2008 | Kenia, Mombassa

Lieve allemaal,

Vandaag foto's op de site geplaatst.

Liefs

  • 17 Januari 2008 - 12:17

    Marije:

    Hee Meryem, ik weet pas sinds vorige week van het bestaan van deze site. Ik zal ook geregeld een kijkje nemen hier. Fijn dat je weer verder kunt met het helpen van de jongens. Ik ga zo even nog wat foto's kijken. Ik zag net al een foto van jou een een jongen en het lijkt of je je er weer helemaal thuis voelt.

    Hou je haaks!

    Liefs,
    Marije

  • 17 Januari 2008 - 12:26

    Mathilde:

    Prachtige kiekjes en mooie verhalen!
    x

  • 17 Januari 2008 - 14:00

    Yvonne:

    Heee...

    Zijn de decordoeken vanuit God is Liefde kerk geinspireerd? Je bent er alweer n maand. Ik denk al best gewend. We bidden veel voor jou. Ik mis je wel nog steeds hoor. Maar goed. Heel veel succes met de boys

    Liefs,
    Yvonne

  • 18 Januari 2008 - 10:14

    Rianne:

    Hoi mevrouwtje.

    Leuke foto's. Leuk voor Dirk-Jan ook.
    Vanavond feestje in de villa.
    Kom ook even langs, joh...

    X

  • 18 Januari 2008 - 19:38

    Fred:

    nichtje!! alles beetje rustig daar? heb vanuit hier wel zoon idee. hoor zo af en toe in de familie je verhalen voorbij komen, ben erg trots op je. succes daar meid, denk aan je!

  • 19 Januari 2008 - 21:11

    Esther:

    hoi mirjam,

    ik ben ook van plan om een jaar naar mombasa te gaan om te werken.
    kun jij mij tips geven?

    bedankt!

    esther
    esther14-05-1977@live.nl

  • 21 Januari 2008 - 11:35

    Margreeth:

    Leuke foto's. Ik wil trouwens best die groene galajurk voor je opsturen....
    Benabend vergadering TFC, kijken of we het even snel kunnen afraffelen... geintje.
    Alle goeds, liefs!

  • 27 Januari 2008 - 13:28

    DagMarcel:

    Hoi Mirjam!

    Vandaag even een berichtje... Gisteren ben ik er helaas niet aan toekomen, maar heb ik wel speciaal even aan je gedacht!

    Liefs!

  • 27 Januari 2008 - 13:29

    Dagmar:

    Owh, voor de zekerheid... DagMarcel staat dus voor Dagmar & Marcel, haha... Voor ons is dit zo standaard inmiddels, maar dat hoeft het natuurlijk niet voor iedereen te zijn! Groetjes!

  • 03 Februari 2008 - 20:29

    Saskia (HabiTante):

    He die Mirjam, ja wel steeds lezen hoe het met je gaat maar bericht achter laten. Bij deze.
    Fijn te lezen dat jij/jullie niet in de problemen zitten. Wel veel aangedacht. En steeds bij het horen van Kenia, grappig! Ik lees dat je het ontzettend naar je zin hebt en druk bent met alles te organiseren. Top man, super cool!!
    Hier bij HT gaat het eigenlijk nog het zelfde. Niets extreems geks of raar, gewoon zijn gangetje. Wel dat ik wegga.Op 27mrt draai ik mijn laatste dienst. Ik ga, net als Inge, bij de Tussenvoorzieninge werken. Alleen ik ga met gezinnen werken en Inge werkt als ambulant. Gezinnen die dakloos zijn komen bij ons in project en proberen om binnen een jaar samen het gezin weer in eigen huis te krijgen. Een hele uitdaging, heel iets anders. Ja daar waren we wel aan toe.
    Verder gaat het goed en krijg je van de dames hier, je ouwe collega's de groetjes!! Liefs Saskia

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Obc loopt leeg en ik ga weer naar school

29 November 2009

Mutiso overleden

30 September 2009

De bevalling

17 September 2009

Nieuws uit Kenia (augustus)

27 Mei 2009

Your grandmother did it also!!
Mirjam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 63701

Voorgaande reizen:

15 December 2007 - 16 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: