Nog 1 week in regenachtig Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Lange - WaarBenJij.nu Nog 1 week in regenachtig Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam Lange - WaarBenJij.nu

Nog 1 week in regenachtig Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

06 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog ruim een week en dan ga ik een jaar naar Kenia om daar de dagelijkse leiding op me te nemen van het weeshuis Dickson Children Centre en de straatjongensopvang Onesimus Boys Centre. Dit houdt in het aansturen van personeel en vrijwilligers (uit Nederland), en daarnaast evangelisatie in de projecten. Op straat hoop ik met anderen activiteiten te organiseren in combinatie met evangelisatie.

Op deze website zal ik regelmatig mijn ervaringen in Kenia met jullie delen.

Informatie over de projecten: www.s2sfoundation.org

In Kenia ben ik afhankelijk van giften. Als je wilt kun je me steunen via Stichting Gemeente God Is Liefde Giro 77773 te Utrecht, ovv Sponsoring Mirjam Kenia

Liefs, Mirjam

  • 11 December 2007 - 18:58

    Roos:

    Ik ben zo benieuwd!! Ik zie je de 19e in Mombasa.
    ik land om 23.30.

    gr,
    Roos

  • 13 December 2007 - 13:11

    Elsa:

    Hoi Mirjam, Helaas was ik afwezig toen jij in de Waterpoort was. Toch wil ik je een goede tijd en Gods zegen toewensen. Doe Matheka en Ria en de kids de groeten van mij. Ik ga zeker je site volgen.
    Gr. Elsa

  • 13 December 2007 - 14:31

    Ineke:

    LIEVE MIRJAM!!

    Ik ga je heel erg missen als 'stichting collega' maar bovenal als vriendin. Je bent een geweldig, warm mens met een groot empatisch vermogen en een enorme wilskracht. Ik bewonder je om je vermogen tot onbevooroordeeldheid (is dat een woord!??)je gevoel voor rechtvaardigheid en het gevoel van je medemens te willen helpen.

    Ik hoop dat je het super naar je zin zal hebben en met je inzet, enthousiasme en trouw grote wonderen gaat verrichten in 'onze' tehuizen. In gedachten ben ik bij je en we komen je snel opzoeken. Wij zijn blij met je!

    Dikke kussen,

    Ineke (en John natuurlijk!)

  • 14 December 2007 - 12:40

    Geertje:

    Hai Mirjam,

    nog een paar uurtjes dan vlieg je de lucht in op naar de zon! lekkur!!!!! Een hele goed vlucht en een geweldig tijd daar in Kenia! k zal je weblog in de gaten houden!

    groetjes Geertje

  • 15 December 2007 - 20:46

    Nadine:

    He Mirjam..

    Denk dat je nog wel weet wie ik ben.
    Zit in de waterpoort.
    Ik ben net terug van 3 lange maanden in Brazil... was erg goed maar ook wel heftig. Als je mijn verhalen nog wilt lezen of foto's wilt zien : www.nadiennie.waarbenjij.nu

    Groetjes en Be Blessed, Nadine

  • 16 December 2007 - 18:40

    Joke Schipper:

    Hoi Mirjam,

    Als ik, vanuit Waterport Barendrecht, dit schrijf ben je al in Kenia. Geweldig wat je daar gaat doen. Gods zegen in het leiding geven en Zijn inspiratie bij alle activiteiten die je gaat organiseren!
    Doe de h.gr. aan Ria, Matheka en de kinderen.

    Vr.gr.,

    Joke

  • 17 December 2007 - 09:36

    Pieter:

    Hoi Mirjam,

    Heel veel zegen toegewenst op je nieuwe stekkie in Kenia. Ik weet zeker dat Matheka en Ria heel blij zijn dat je komt.

    Hartelijke groeten uit B'drecht

  • 31 December 2007 - 11:45

    Esther:

    Hey afrikaantje leef je nog?
    Ik wens jou een zalig uiteinde en een fantastisch 2008! (kom maar gewoon weer snel naar huis...sorry mijn egoistische kant speelt weer op...
    Dag liefste het ga je goed!

  • 25 November 2008 - 10:51

    Jan.snijder.:

    hoi Meriam,ik moest er even aan denken,dat ik het toch heel fijn zou vinden als je eens bij mij langs wilde komen Want ik wil graag weten waar ik jou geketst heb of nog beter stuur mij eens een berichtje, dit is mijn adres::Jan.snijder@hotmail.com
    nansenlaan 164 TEL:0638959170 verder zal ik je niet storen ik hoop wat van je te horen .
    groetjes JAN

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Obc loopt leeg en ik ga weer naar school

29 November 2009

Mutiso overleden

30 September 2009

De bevalling

17 September 2009

Nieuws uit Kenia (augustus)

27 Mei 2009

Your grandmother did it also!!
Mirjam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 63699

Voorgaande reizen:

15 December 2007 - 16 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: